Odpravljanje težav na portalu Saal Photo

Odpravljanje težav na fotografskem portalu

Občasno lahko pri uporabi portala Photo Portal naletite na težave. Pripravili smo podroben vodnik za odpravljanje težav, ki vam bo pomagal pri reševanju teh težav. Po spodnjih korakih prepoznajte težavo in poiščite ustrezno rešitev.

Za koristna navodila in druge vsebine portala Photo Portal lahko obiščete naše središče za pomoč.

Prijava ni mogoča

Sporočilo o napaki: "Nepravilno e-poštno sporočilo ali geslo".

Prepričajte se, da imate račun. Če niste prepričani:

  1. kliknite na Ustvarite svoj račun
  2. Vnesite svoj e-poštni naslov
  3. Če račun že obstaja, boste prejeli obvestilo.

Preverite, ali ste pravilno vnesli svoj e-poštni naslov in geslo:

  1. Prepričajte se, da ni tiskarskih napak.
  2. Preverite, ali je aktivirana funkcija Caps Lock ali Num Lock.
  3. Če ste svoje poverilnice kopirali in prilepili, jih poskusite vnesti ročno.
  4. Če se težava nadaljuje, kliknite Ste pozabili geslo? in ponastavite geslo.
  5. Pri ustvarjanju novega gesla sledite navodilom v prejetem elektronskem sporočilu.

Sporočilo o napaki: "Račun ni najden. Morda ste se prijavili na napačen portal."

Prepričajte se, da ste na pravilnem portalu/strani, kjer ste registrirali svoj račun. Po potrebi preklopite na pravilen portal in se poskusite znova prijaviti.

Če ste se pomotoma registrirali na napačnem portalu in želite isti e-poštni naslov uporabljati na drugem portalu, se najprej prijavite na "napačni" portal in izbrišite račun. Zavedajte se, da bodo s tem trajno izbrisani vsi podatki, projekti, galerije itd. v računu.

Koda PIN ni bila prejeta ali težava ni opisana tukaj

Če se še vedno ne morete prijaviti, se za nadaljnjo pomoč obrnite na našo ekipo za podporo uporabnikom.

Pri poskusu ustvarjanja računa naslov ni prepoznan

Če vaš naslov ni prepoznan, se prikaže pogovorno okno s tremi možnostmi:

  • Uredi: Izberite to možnost in popravite morebitne napake v naslovu.
  • Uporaba predlaganega naslova: Če sistem najde alternativni naslov ali drugačno obliko, ga potrdite s klikom na "Uporabi predlagani naslov".
  • Uporabite naslov, ki ste ga vnesli: Predlaganega naslova vam ni treba sprejeti, še vedno lahko uporabite vneseni naslov.

Če še vedno naletite na težave, nadaljujte z izbranim naslovom in ne pozabite, da ga lahko pozneje posodobite.

Splošne težave s prikazom in druge težave z nastavitvijo

Če se elementi ne prikazujejo pravilno ali jih ni mogoče izbrati, poskusite z naslednjim:

  1. Uporabite brskalnik, kot je Chrome, Edge ali Safari. Če je težava specifična za brskalnik, obvestite našo podporo strankam.
  2. Preizkusite težavo v drugem brskalniku, napravi ali internetni povezavi.
  3. Prepričajte se, da sta brskalnik in operacijski sistem posodobljena na najnovejšo uradno različico. Izogibajte se uporabi zastarelih različic ali različic beta.
  4. Preverite nastavitve brskalnika, programske opreme tretjih oseb, vtičnikov, razširitev, blokatorjev pojavnih oken ali oglasov itd. in se prepričajte, da ne ovirajo delovanja. Po potrebi poskusite znova namestiti standardni brskalnik. Po pozivu dovolite piškotke.
  5. Počistite predpomnilnik/podatke brskalnika (kot časovno območje izberite "ves čas" in vse možnosti, razen gesel/oblik samodejnega izpolnjevanja). Zaprite brskalnik, znova zaženite napravo in znova preverite.
  6. Preverite, ali ni splošnih težav z internetno povezavo ali hitrostjo in ali požarni zid/antivirusni program ne ovira delovanja.

Težava bi morala biti odpravljena, ko opravite ta kontrolni seznam.

Povezava do galerije ne deluje

Če povezava do galerije, ki jo želite dati v skupno rabo, ne deluje:

  1. Preverite, ali uporabljate pravilno povezavo za skupno rabo v meniju Nastavitve deljenja.
  2. Poskusite deaktivirati souporabo v meniju Nastavitve deljenja in jo nato ponovno aktivirati. Preverite, ali je težava odpravljena.

Spremembe v galeriji se ne prikažejo takoj

Počakajte nekaj časa, saj lahko obdelava velikih galerij ali tistih s slikami visoke ločljivosti traja več minut. Čas obdelave je odvisen od več dejavnikov.

Delovni tok e-pošte ni bil poslan ob pravem času (zamuda ali ni bil nikoli dostavljen)

  1. Preverite zgodovino e-pošte in preverite, kdaj so bila e-poštna sporočila poslana.
  2. Zavedajte se, da lahko pride do zamud zaradi tehničnih težav, težav v omrežju ali konfiguracije e-poštnih storitev. Elektronska sporočila lahko blokirajo tudi filtri za nezaželeno pošto ali pa se premaknejo v promocijske mape.
  3. Poskusite nastaviti čas dostave med običajnim delovnim časom, da se izognete zamudam zaradi vzdrževanja sistema.
  4. Če se spremembe delovnega poteka ne uporabijo pravilno, ustvarite nov delovni potek, namesto da urejate obstoječega.

Fotografska opravila: Nepravilno objavljene galerije, povezava do galerije ne deluje, e-poštna sporočila se ne pošiljajo pravilno

  1. Preverite morebitne nepravilne ali nasprotujoče si datume ali nastavitve: datum objave, datum fotografiranja, datum promocije, datum zaključka objave, datum kupona in datume e-poštnega poteka dela.
  2. Prepričajte se, da so vse nastavitve deljenja in prodaje pravilne in aktivirane.

Cena, ki se prikazuje v galeriji, ni pravilna

  1. Preverite nastavitve galerije in se prepričajte, da je izbran pravilen cenik.
  2. Preverite cenik in se prepričajte, da je pribitek pravilno nastavljen za vsak izdelek. Če ste izbrali spletno stran Nastavitev cene za vsak izdelek, preverite, ali ste za vsak artikel določili pravilno ceno.
  3. Preglejte vse brezplačne možnosti dodatne prodaje ali prenosa, ki bi lahko povzročile neskladje v pričakovani ceni.
  4. Prepričajte se, da so vse promocije ali popusti za galerijo pravilno uporabljeni.

Kupon je bil ustvarjen, vendar ne deluje ali se ne uporablja pravilno

Izbrišite kupon in ustvarite novega, da odpravite težavo.

Naročnina Saal Prio: pošiljanje za stranke ni brezplačno

Prepričajte se, da je dosežen najmanjši znesek naročila. Upoštevajte, da je najmanjši znesek izračunan po odbitku stroškov dostave, promocij, popustov in kuponov.

Prenos datotek: prenos ne deluje, ko kliknete gumb v galeriji

Za začetek prenosa poskusite uporabiti drug brskalnik in drugo napravo. Težava je lahko posledica nastavitev brskalnika/opreme, ki blokirajo prenos.

Prenosi datotek: Ne veste, kako in kje prenesti slike.

  1. Po oddaji naročila preverite, ali boste v e-pošti prejeli potrditev naročila, račun in ločeno e-poštno sporočilo s povezavo za prenos.
  2. Elektronsko sporočilo s povezavo za prenos ni prispelo: ponovno ga pošljite v Prodaja → Upravljanje naročil > odprite naročilo in kliknite Ponovno pošljite povezave za prenos stranki.
  3. Preverite vse mape z elektronsko pošto, vključno z mapami za neželeno pošto, promocije ali obvestila.
  4. Če se povezava za prenos ne odpre, poskusite kopirati povezavo (kliknite z desno tipko miške in kopirajte) ter jo prilepite v novo okno/ zavihek brskalnika. Če to ne deluje, odprite e-poštno sporočilo v drugi aplikaciji/brskalniku.

Naročilo za 0 € v Upravljanju naročil

  1. Preglejte svoj cenik in preverite, ali ste določili naročilo za brezplačen prenos. Ustvarjeno bo "naročilo za 0 €", ki bo prikazano na seznamu naročil, tudi če ne bo plačano nič.
  2. Preverite, ali je naročilo "Nova proizvodnja" ali "Ponovno poslati povezavo za prenos". Ta naročila se ustvarijo, ko stranka prijavi manjkajoči ali poškodovani izdelek ali pa ni prejela povezave za prenos. Prvotno naročilo je bilo plačano, zato je vrednost novega naročila €0. Ta naročila ne vplivajo na vaš dobiček ali poravnavo.

Brezplačni neposredni prenosi se ne prikažejo v Upravljanju naročil

Brezplačni neposredni prenosi ne ustvarijo naročila v upravljanju naročil. Stranke lahko prenos začnejo s klikom na gumb.

Če želite spremljati prenose, določite artikel v ceniku (tudi če je nastavljen na 0 EUR). Stranke bodo morale nato oddati "naročilo za 0 €", da bodo lahko prenesle slike.

Predlagane rešitve ne delujejo / Problem ni pojasnjen tukaj

Obrnite se na našo ekipo za podporo uporabnikom. Da vam bomo lahko hitro pomagali, pri stiku z nami navedite naslednje informacije:

  • e-poštni naslov računa na portalu Photo Portal (če je drugačen od tistega, ki ga uporabljate za stik z nami).
  • Ime prizadete galerije, projekta, fotografskega dela, delovnega postopka itd.
  • Če je prizadeta povezava za skupno rabo/stran profila, vključite povezavo za skupno rabo/stran profila.
  • Vedno vključite celozaslonsko sliko zaslona, ki prikazuje težavo. To naši tehnični ekipi pomaga, da lažje oceni situacijo.
  • Če je prizadeta stranka ali naročilo, vključite ime, e-poštni naslov in številko naročila.

Pomembno: Ko prijavite težavo, ne spreminjajte prizadetih delov računa. Tako bo naša tehnična ekipa lahko natančno videla situacijo. Če morate nekaj takoj objaviti ali prodati, ustvarite novo ali dodatno galerijo, prizadeto pa pustite tako, kot je, dokler se ne preveri.

 

Vaša jezikovna nastavitev se ne ujema z jezikom tega spletnega mesta. Prosimo, izberite:

Vaša jezikovna nastavitev se ne ujema z jezikom tega spletnega mesta. Prosimo, izberite: