Foto Jobs - Nastavitev in pregled
Funkcija Photo Jobs poenostavi združevanje več fotografiranj, na primer fotografiranje različnih razredov v šoli, hkrati pa omogoča prilagodljivost pri prilagajanju nastavitev in spremljanju statističnih podatkov pri teh nalogah. Poenostavlja celoten postopek, saj ponuja prilagodljiva orodja za prilagoditev vsakega delovnega postopka posebnim potrebam, ki so priročno dostopna na enem mestu in zagotavljajo enostavno sledenje vsaki seji, ne glede na temo.
Za fotografe avtomatizira številna zamudna opravila, kot so registracija, nalaganje in urejanje fotografij ter pošiljanje e-pošte in obvestil. Ta avtomatizacija jim sprosti čas, tako da se lahko osredotočijo na ujetje popolnega trenutka.
Strankam omogoča takojšen dostop do fotografij s hitrim optičnim branjem kode QR ali povezave, kar zagotavlja dodaten nadzor in varnost. Stranke dobijo ekskluziven dostop do lastnih galerij in lahko svoje slike dodatno zaščitijo z geslom.
Do funkcije Photo Jobs lahko dostopate s prodajne plošče. Če želite dodati fotografsko nalogo, preprosto kliknite gumb Dodaj. Prikaže se meni, v katerega lahko vnesete potrebne podatke, kot sledi:
Naslov: Vnesite ime svojega fotografskega dela. To je namenjeno samo za interno uporabo in ne bo prikazano vašim strankam.
Vrsta fotografije: Izberite vrsto fotografiranja.
Datum fotografiranja: Vnesite datum fotografiranja.
Začetek objavljanja: Določite, kdaj želite začeti prodajati fotografije.
Konec založništva: Določite, kdaj želite prenehati s prodajo fotografij.
Cenik: Izberite cenik, ki se bo uporabljal za galerije v tem fotografskem delu.
Po želji: Cenik za skupinske fotografije: Po potrebi izberite drugačen cenik, ki se bo uporabljal za skupinske fotografije.
Promocija: Po želji določite promocijo za to fotografsko nalogo. Za več informacij glejte članek Promocije.
Delovni tok e-pošte: Izberite potek dela z e-pošto, ki ste ga predhodno nastavili v prodajni plošči. Za več informacij glejte članek Delovni tok e-pošte.
Ko ste izpolnili vse potrebne podatke, kliknite na Nadaljuj, da nadaljujete.
Prikazal se bo meni, ki bo ponujal različne možnosti za nadaljevanje fotografskega dela:
Uporaba spletne registracije: Udeleženci se lahko pred fotografiranjem samodejno prijavijo prek spletnega obrazca. To vključuje podpis pogodbe o varstvu podatkov in zasebnosti. Za vsakega registriranega udeleženca se samodejno ustvarijo kartice QR. Za več informacij preberite članek o spletni registraciji.
prazne kartice s kodo QR: Za vsakega udeleženca bodo ustvarjene kartice QR, ki bodo vsebovale sporazum o varstvu osebnih podatkov, ki ga bodo morali udeleženci podpisati pred fotografiranjem. Te kartice QR boste morali natisniti, jih fotografirati z udeleženci in jih naložiti, da se slike samodejno razvrstijo in ustvarijo posamezne galerije za vsakega udeleženca. Za več informacij preberite članek o praznih karticah s kodo QR.
Uvoz prek CSV: Če že imate seznam udeležencev, lahko uvozite datoteko CSV in samodejno ustvarite galerije za vsakega udeleženca. Upoštevajte, da je treba skladnost z uredbo GDPR za vsakega udeleženca urediti ročno. Za več informacij preberite članek Uvoz prek datoteke CSV.
Uporaba ročnega razvrščanja: Celoten postopek se izvede ročno brez kartic QR. Skladnost z uredbo GDPR za vsakega udeleženca bo prav tako treba urediti ročno. Za več informacij preberite članek Ročno razvrščanje.
Ko izberete želeno možnost in opravite potrebne korake, se bo ustvarjeno fotografsko opravilo pojavilo v meniju skupaj z drugimi fotografskimi opravili. To vam omogoča hiter pregled vseh vaših fotografskih opravil v obliki preglednice z ustreznimi informacijami.
S poljem za iskanje v zgornjem desnem kotu lahko poiščete fotografsko opravilo po imenu. S klikom na katero koli fotografsko nalogo v zavihku ali klikom na ikono ključa jo boste odprli, kar vam bo omogočilo upravljanje in preverjanje vseh njenih podrobnosti.
V desnem stolpcu boste našli več gumbov za upravljanje različnih vidikov znotraj posameznega fotografskega dela, kot sledi:
Splošno: V tem razdelku lahko dostopate do vseh nastavitev in skupin, ustvarjenih v nalogi Photo Job, ter jih upravljate. Za več informacij preberite članek Splošni meni.
Stranke: Omogoča upravljanje in pregled stikov, povezanih s fotografskim opravilom. Za več informacij preberite članek v meniju Stranke.
Udeleženci: Ta razdelek vsebuje vse informacije o osebah, ki jih je treba fotografirati. Za več informacij preberite članek Udeleženci.
Naročila: Tu so na voljo vsa naročila, oddana v okviru fotografskega dela. Za več informacij preberite članek Naročila.
Kode QR: Ta meni omogoča dostop do prenosa kartic QR za različne galerije, povezane s fotografskim opravilom. Za več informacij preberite članek QR kode.
Galerije in fotografska dela
Ko je fotografsko opravilo konfigurirano in so ustvarjene skupine, se v meniju Galerija samodejno ustvari ustrezna galerija. Ta galerija bo vedno povezana z ustrezno skupino in fotografskim opravilom. Do galerije lahko dostopate iz menija Galerija ali neposredno iz fotografskega opravila z izbiro ustrezne skupine. več informacij najdete v članku Potek dela - vodnik po korakih.