Delovni tok e-pošte
Uporabite e-poštne delovne tokove za samodejno obveščanje strank o svojih galerijah. Obvestite jih, ko je galerija na spletu, ko so slike dodali na seznam želja, vendar jih še niso naročili, ali ko se bliža končni datum galerije. Stranke sproti obveščajte in jih z e-pošto opomnite, da ne pozabijo na svoje najljubše slike - tako bodo izkoristile priložnost za nakup vaših fotografij.
Uporabite predlogo za potek dela z e-pošto
Če želite ustvariti nov potek dela z e-pošto, odprite potek dela z e-pošto v prodajni plošči. Na voljo je predloga, ki jo lahko uporabite. S klikom nanjo se prikažejo e-poštna sporočila v tem delovnem postopku.
Če želite ustvariti nov potek dela z uporabo te predloge, kliknite gumb Duplicate (Ponovi) v desnem stolpcu. Podvojenemu delovnemu toku boste morali nato dati nov naslov in klikniti gumb Nadaljuj. Kopija predloge, vključno z e-sporočili, se bo nato pojavila v meniju Delovni tok e-pošte, kjer jo lahko uredite po svojih potrebah.
Ustvarjanje delovnega toka e-pošte
Če želite ustvariti nov potek dela, kliknite gumb Dodaj v meniju Potek dela z e-pošto in vnesite naslov za nov potek dela z e-pošto, ki bo viden samo vam. Ko končate, kliknite gumb Nadaljuj. Prikazal se bo nov prazen meni Email Workflow. V stolpcu na desni strani so prikazane informacije o datumu zadnjega shranjevanja in funkcijah, kot sta Izbriši in Preimenuj.
Ustvarjanje e-pošte znotraj delovnega toka
Ko ste v delovnem toku e-pošte, kliknite Dodaj, da ustvarite in konfigurirate e-pošto.
Sprožilec: Izberite, kateri dogodek bo sprožil e-poštno sporočilo. Možnosti so:
- Dodano na seznam želja: Elektronsko sporočilo bo poslano na podlagi konfiguriranih pravil, ko stranka doda slike na svoj seznam želja.
- Datum fotografiranja: E-poštna sporočila se pošljejo glede na datum fotografiranja ter nastavljena pravila in dneve.
- Datum začetka prodaje: Elektronska sporočila se pošljejo glede na datum začetka prodaje v galeriji.
- Končni datum prodaje: Elektronska sporočila se pošljejo na podlagi datuma zaključka prodaje v galeriji.
- Po registraciji: Elektronsko sporočilo bo poslano takoj po registraciji stranke. (odvisno od tega, kako ga nastavite)
- Po naročilu: E-poštna sporočila se bodo sprožila, ko bo naročilo oddano v skladu z nastavljenim pravilom in dnevi.
- Dodan izdelek v nakupovalno košarico: E-poštna sporočila se bodo sprožila, ko bo izdelek dodan v košarico, v skladu z določenimi pravili in nastavljenimi dnevi.
- Promocija poteče: E-pošta bo poslana na podlagi datuma izteka promocije.
Pravilo: Odločite se, kdaj se bo poslalo e-poštno sporočilo glede na sprožilec. Izbirate lahko med možnostmi Takoj, Dnevi pred ali Dnevi po.
Dnevi: Določite število dni, ko bo pravilo veljalo. Če je na primer sprožilec Začetek prodaje, pravilo je Dnevi po in vnesete 3 dni, bo e-poštno sporočilo poslano 3 dni po začetku prodaje.
Čas pošiljanja: Določite čas pošiljanja e-poštnega sporočila.
Filtrirajte prejemnika: Tu lahko izbirate med:
- Vsi, če želite poslati e-poštno sporočilo vsem svojim strankam ne glede na njihovo naročilo.
- Naročeno za pošiljanje e-poštnega sporočila samo strankam, ki so oddale naročilo.
- Ni naročeno, če želite e-poštno sporočilo poslati strankam, ki še niso oddale naročila.
Zadeva: Naročila, ki so bila poslana, so bila poslana na podlagi naročila, ki je bilo poslano na podlagi naročila: Vnesite predmet e-poštnega sporočila.
Sporočilo: Vpišite sporočilo: Ustvarite vsebino e-poštnega sporočila. Po potrebi lahko prilagodite slog besedila, dodate odstavke, povezave in slike.
Pošljite testno e-poštno sporočilo: Pred dokončnim oblikovanjem pošljite testno e-poštno sporočilo, da preverite videz in občutek ter opravite vse potrebne prilagoditve, da bo rezultat izpolnil vaša pričakovanja.
Ko je sporočilo konfigurirano, kliknite Shrani. Vaše novo e-poštno sporočilo bo prikazano v meniju e-poštnega delovnega toka, ki ste ga ustvarili, pri čemer bodo za hiter pregled prikazana glavna pravila. Dodate lahko toliko e-poštnih sporočil, kolikor jih potrebujete.
Če morate elektronsko sporočilo spremeniti, kliknite ikono ključa, da se odpre meni Uredi elektronsko sporočilo. Od tu lahko elektronsko sporočilo tudi izbrišete, tako da kliknete gumb za koš v zgornjem desnem kotu.
Uporaba delovnega poteka e-pošte
Če želite aktivirati delovni tok e-pošte v galeriji ali galeriji QR, pojdite v meni Galerije in dostopite do nastavitev galerije želene galerije.
V nastavitvah galerije poiščite in izberite želeni potek dela v polju Email Workflow (Delovni tok e-pošte). Kliknite Save (Shrani), da shranite spremembe. Po nastavitvi bodo stranke, ki se registrirajo v vašo galerijo, samodejno prejele predlogo e-poštnega sporočila iz izbranega poteka dela.
Dodajanje e-poštnih sporočil v aktivni potek dela
Aktivnemu delovnemu toku lahko dodate e-poštna sporočila. Vendar ta e-poštna sporočila ne bodo poslana za nazaj. Uporabljena bodo le za prihodnje dogodke. Če je na primer galerija še 10 dni na spletu in nastavite, da se e-poštno sporočilo pošlje 7 dni pred koncem prodaje, bo poslano po načrtu, če bo ustvarjeno pred iztekom 7 dni. Če pa e-poštno sporočilo dodate 5 dni pred koncem prodaje, ne bo poslano.
Registracije novih uporabnikov po začetku delovnega postopka
Ko je delovni tok e-pošte aktiven in se nova stranka registrira v galerijo, bo e-poštna sporočila prejemala šele od tega trenutka naprej. E-poštna sporočila za nazaj ne bodo poslana. Na primer, če je bila galerija na spletu in se stranka registrira po začetku delovnega postopka, ne bo prejemala obvestil o preteklih dogodkih, na primer o tem, kdaj so bile slike objavljene. Če pa delovni postopek vključuje e-poštno sporočilo, ki ga je treba poslati 7 dni pred koncem prodaje, in se stranka registrira pred tem sedemdnevnim rokom, bo to e-poštno sporočilo prejela po načrtu.