Blokiranje naročil in zamenjava slik

Blokiranje naročil in zamenjava slik

Foto portal vam ponuja več načinov za nadzor naročil vaših strank. Naročila se lahko samodejno prenesejo v naš sistem ali pa jih ročno sprostite.

Če slik pred naročilom ne spremenite, bo za izdelavo uporabljena izvirna ločljivost, ki ste jo naložili. Na voljo sta tudi dve možnosti za blokiranje naročil. Slike lahko pred naročilom zamenjate za slike visoke ločljivosti ali pa ročno odobrite vsako naročilo brez zamenjave slik. Obe možnosti lahko celo kombinirate.

Foto portal vam omogoča prilagodljivost, da lahko svoja naročila nadzorujete na želeni način in si zagotovite najboljše rezultate.

Zamenjava slik pred naročilom

S to možnostjo lahko prihranite čas pri urejanju fotografij in prostor pri nalaganju datotek. Omogoča vam, da kot predogled naložite slike brez urejanja in v nizki ločljivosti. Ko je naročilo ustvarjeno, lahko pred odobritvijo naročila naložite končne slike, ki so urejene in v visoki kakovosti. To možnost najdete v nastavitvah prodaje v izbrani galeriji.

Možnosti in informacije v galeriji

Aktivirati morate možnost Zamenjaj slike pred naročilom. Na ta način boste ob ustvarjanju naročila prejeli obvestilo za spremembo slike. Ko je ta možnost aktivirana, morate klikniti na možnost Shrani.

Nastavitve prodajne galerije

Ko stranka opravi nakup iz te galerije, boste prejeli e-poštno sporočilo z obvestilom o naročilu. Če ga želite obdelati, lahko kliknete na navedeno povezavo ali pa se prijavite v Foto portal in v okviru Prodaje preidete na Upravljanje naročil.

Plošča za upravljanje naročil

Tu boste našli naročilo, ki ga je vaša stranka oddala s statusom Čaka na izdelavo slike. Če ga kliknete, se vam bodo prikazale vse podrobnosti naročila.

Naročilo, ki čaka na izdelavo slike

Tu boste morali naložiti urejene, visokokakovostne datoteke za tiskanje. Če jih še nimate retuširanih, lahko prenesete datoteko CSV, ki vsebuje imena datotek fotografij. Kopirati in prilepiti jo morate v programsko opremo, ki ste jo izbrali za retuširanje fotografij, na primer Lightroom. Upoštevajte, da morate v primeru programa Lightroom v polje za filtriranje vnesti imena datotek, ločena z vejico. Na primer: wedding_01.jpg, wedding_04.jpg, wedding_02.jpg, wedding_05.jpg, wedding_03.jpg. Tako boste odprli samo slike, ki jih je izbrala vaša stranka, s čimer boste prihranili veliko časa pri iskanju datotek.

Uporaba filtrov v programu Lightroom

Če ste slike že retuširali, jih morate le še naložiti. Prenesete jih lahko eno za drugo, tako da pri vsaki od njih kliknete Upload Image (Naloži sliko). Upoštevajte, da morate izvirno sliko vedno nadomestiti z drugo sliko, ki ohranja prvotno razmerje stranic.
Če je v spletnem mestu Nastavitve prodaje aktivirana možnost Omogočite urejanje/obrezovanje slik, slike ne bo mogoče zamenjati z urejenim izrezom, ki ga je naredila stranka, saj bi to lahko povzročilo napake.

V primeru, da imajo vaše končne datoteke, ki jih je treba naložiti, enako ime kot datoteke, ki jih je treba zamenjati, jih lahko naložite vse naenkrat s klikom na možnost Mass upload all images (Masovno naložite vse slike).

Gumb za množično nalaganje vseh slik

Ko bodo slike naložene, se bo njihovo stanje ustrezno spremenilo.

Naročilo z naloženimi slikami

Kliknite orodje Uredi, da si ogledate primerjavo izvirne slike in naložene slike.

Obrezana fotografija

Za dokončanje naročila morate le še klikniti na gumb Sprostitev naročila v proizvodnjo. Ko se vrnete v upravljanje naročila, boste videli, da je bilo stanje naročila posodobljeno.

Naročilo sproščeno v proizvodnjo

Ročna sprostitev naročil

Če so slike, naložene v vse vaše galerije, končne, retuširane datoteke visoke kakovosti in želite ročno odobriti vsako naročilo, lahko preprosto aktivirate tudi to možnost. Vse, kar morate storiti, je, da greste v nastavitve prodaje in računa znotraj prodaje in aktivirate možnost Ročno sprostiti naročila.

Plošča z nastavitvami prodaje in računa

Ko bo ta možnost aktivirana, boste morali vsa naročila, ki jih oddajo vaše stranke, pred začetkom izdelave ročno odobriti v Upravljanju naročil.

 

Vaša jezikovna nastavitev se ne ujema z jezikom tega spletnega mesta. Prosimo, izberite:

Vaša jezikovna nastavitev se ne ujema z jezikom tega spletnega mesta. Prosimo, izberite: